2014. augusztus 1., péntek

Hello bitches, avagy bemutatkozás és egy kis infó

Szóval kezdjük az elején! Én lennék az egyik új szerkesztő a blogon. A nevem, Eszti. Mondok magamról pár dolgot, csak röviden, nem untatlak titeket agyon. Szóval egy elég érdekes természetű lány vagyok. Sok oldalam van, köztük egy érzékeny is. Ezt úgy kell elképzelni, hogy azért néztem meg tegnap kb 7.-re  Titanicot, mert reméltem, hogy most "happy end" lesz a végén. Persze nem vált be, ezért ma este újra próbálkozom. Na igen ez az érzékeny oldalam, de hát ugye mint minden embernek, nekem is van egy úgymond "rossz" oldalam. De persze ezt az énemet, csak pár ember ismeri. Legfőképp az egyik osztálytársam akin előszeretettel szoktam kitölteni dühömet! Garantálom, hogy ti ezt az oldalamat nem fogjátok megismert, csak is a jót. Szóval ez lenne az én rövid bemutatkozásom, persze még leírhatnám, hogy mi a kedvenc színem, de ugyan már, kit érdekel? Egyébként a kék! Na szóval tőlem trailert, fejlécet, karaktereket és gifeket tudtok rendelni. E-mail címem: eszter@gloner.hu Itt van néhány eddigi munkám. :) Az utolsó hármat el lehet vinni, ha valakinek kell. Csak majd ha viszed akkor írd meg kommentbe!!






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése