2014. augusztus 16., szombat

Kritika #28

Sziasztok! Egy kisebb botrány után, amit végigkövethettetek, újra jelentkezem. Most egy általam olvasott blogról írok. Az írója már kapott kritikát egy másik blogjára (ide kattintva megnézheted, melyikről van szó.)
Szokásomhoz híve megemlítem, hogy a kritikát építőjellegűnek szánom. Jó olvasást!
W.~
Kritika #28
Miharu - Blackbird

Kinézet: Az egész blogot ki kellene szélesíteni, a fejlécet átméretezni. Be kell valljam, az imént említett alkotás szép, de nem igazán illik a történethez. Legfeljebb annyi a kötődés, hogy a főszereplőnek is szürke az élete, és ugyebár rajta van egy balck bird. Nem értem, hogy a rózsák mit keresnek rajta, és hogy illeszkednek a háttérben lévő erdőrészlethez. A háttér sokkal jobban tetszik. Bár ez a szürke szín ide kicsit világos, de teljesen jó. A betűk egyszerű fehérek, azokról nincs mit beszélni. Legfeljebb azzal a betűtíoussal nem egészen értek egyet, amivel a dátum van írva. Akkor még pár szó a modulokról. Nekem túl sok ez a szövegdobozszerű elrendezés. Felülre nagyon jó idézetet választottál, ami passzol a történethez. Talán ez az első blog, ahol nem kötök bele a modulok elrendezésébe. Szép munka!
Pontszám: 10/ 6 pont.

Írás: Annyira szeretem az írásodat, hogy kívülről tudom a blogod linkjét. Jól fogalmazol, és jó a helyesírásod is, a részeket viszonylag gyakran hozod, bár most majd' egy hónapja nem írtál. Remélem, hogy nem tervezed abbahagyni, és ezzel nem vagyok egyedül. Akkor pár szót a történetről. Ehhez annyiban hasonlító sztorit, hogy a lány apja alkoholista, és veri a családot, láttam, és a sablonosság kérdését itt lezárhatjuk. Ha mégegy ilyen blog megjelenik, az másolat lesz, mert a történések kiszámíthatatlanok, szerintem néha te is meglepődsz, hogy mik jutnak eszedbe. Te nem a tökéletes tizenévesek életét írod le, hanem éppen az ellentétét. A karaktereid, akiket arra szántál, szerethetők, akik a rossz szerepét töltik be, azokat pedig pont eléggé utálják az olvasók. Lehet, hogy ez most rajongásnak vagy hasonlónak hangzik, de teljesen komolyan gondolom a leírtakat, mert jól írsz.
Pontszám: 20/ 18 pont.

Nagyon szeretem a blogodat, várom a következő részét. A designon esetleg egy kicsit javíthatsz, de az sem muszáj.

Összpontszám: 30/ 24 pont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése