2014. augusztus 8., péntek

Kritika #26

Sziasztok! Megint én vagyok egy újabb építő jellegű kritikával! Nem szeretek feleslegesen beszélni, - sem - tehát kezdjünk is bele.
W.~
Kritika #26
Fruzsii. - ...face the devil tomorrow

Kinézet: Kezdjük a fejléccel, ami elég egyedi, de nekem nem kifejezetten tetszik. Nem értem, miért van a főszereplőlányról két kép, meg hogy mik azok a kocka szerű dolgok, amik a középső alakon látszanak - értem ezt a fejlécre még mindig. A háttere pedig túl világos a designhoz képest, a feliratot meg megint nem értem, és nem azért, mert angol. Hivatalosan a blog címe ...face the devil tomorrow, a fejlécen meg hozzá van csapva az is, hogy Kill a demon today. Vagy a blog címét írjátok át erre, vagy tüntessétek el a fejlécről. A háttér egyszínű, így nem tudok róla sokat mondani, de az biztos, hogy megy a fejléchez, kivéve a tetején lévő világos fényeket, de mindegy. A betűkről sem fogok kisregényt írni, csak annyit, hogy ami az első fejezet legvégén van, azt telefonról alig bírtam elolvasni. Akkor pár mondat a modulokról. Sok a felesleges szövegdoboz, nem ártana tömöríteni. Ezeknek a tartalma kell felülre, utána a chat, a menü, Blogarchívum, Rendszeres olvasók, Cserék, Díjak, versenyes képek, közreműködők. Remélem nem hagytam ki semmit, ha igen, jelezd.
Pontszám: 10/ 5 pont.

Írás: Miért van ennyi angol szöveg? Hat év angol tanulás után sem világos minden, hát még ha fiatalabbak olvassák, ők ennyit sem értenek. Személy szerint kikapcsolódáskép szoktam olvasni, nem nyelvgyakorláskép. A történetben könnyű összekeveredni, bár valószínűleg el kellett volna olvasnom a tájékoztató jellegű valamit. A fogalmazásod jó, ahogyan a helyesírásod is. A szívemhez ez a műfaj nem áll közel, de mivel tetszik az írásod, megnézem a többi blogodat. Na de térjünk a lényegre. A fejezetek elején sok a rizsa, és ég a végére is írsz. A részek így elképesztő hosszúra nyúlnak, és türelem kell annak, aki mindent végig akar olvasni. Viszont a történeted meglehetősen egyedi, bár engem a párbeszéd, de főleg az anya által mondott szöveg emlékeztetett egy filmre, ami nem a TVD vagy a Teen Wolf. Amúgy az elején keveset tudunk meg a lányokról, én legalább is hiányolom, hogy nem tudom, mennyi idősek, de lehet, hogy ez csak nálam van így. A stílusod mindenesetre szerethetőbb lenne a fejezetek elején lévő sok szöveg nélkül.
Pontszám: 20/ 12 pont.

Jó úton haladsz, de a design, vagy legalább is a modulsáv javításra szorul.

Összpontszám: 30/ 17 pont.

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Köszönöm a kritikát, és hogy foglalkoztál a blogommal. Nem akarok magyarázkodni, elfogadom a véleményed, és tényleg köszönöm. Egyedül annyit jegyeznék meg, hogy a történet teljes címe: Kill a demon today, face the devil tomorrow. Mindkét részét fontosnak tartom, így nem akartam egyiket sem elhagyni, a fejlécen ezért is szerepel mindkét része.
    Még egyszer köszönöm!:)

    Puszi, Fruzsi

    Ui.: Ha nem bánod, kitenném a blogomra is.

    VálaszTörlés