2014. augusztus 20., szerda

Kritika #32

Sziasztok! Ismét jelentkezem egy kritikával. Az alulírottakat nem sértőnek, hanem építő jellegűnek szánom!
W.~
Kritika #32
Corrinne W. - Dream, or reality

Kinézet: Egy szóval leírva: sokkoló. A fejléc miért ilyen nagy? Komolyan mondom, ijesztő. Át kell méretezni, vagy ha ez nem lehetséges, szerezz újat, de ezt a mostanit ne. A menü belelóg a címbe, a lány túl domináns, a fejléc háttere pedig nem tetszik. A nevedet pedig felesleges felírni a saját blogod fejlécére. Az alapháttér nem illik a fejléchez, és túl egyhangú, de a bejegyzések háttere viszont jó. A betűk nagyon kicsik, de ez nem feltétlen probléma. Akkor még pár szó a modulokról. Mint mondtam a menü belelóg a fejlécbe, és rossz helyen is van. A kalandról résznek kellene felülre kerülnie, és az utolsó mondat így nézne ki benne: És ahhoz mit szólnának, hogy én egy vagyok közülük? Magyarul: a három pont felesleges, és az én szó nagybetűvel írása is. A könyves kép pedig egy kicsit zavaró, nehezíti az olvasást. Az Iránytű címválasztását nem értem - máshol ez az Információk menüpont. Mindenesetre az ajánló után ennek kell következnie. Aztán a menü, a chat, a feliratkozás, majd az oldalmegjelenítések, aminek bocsáss meg, de nem írom le az általad adott nevét.
Pontszám: 10/ 4 pont.

Írás: Mivel az ajánló figyelemfelkeltő volt, reménykedve fogtam a történet olvasásához. Egy faház hogy tud felfutni a fán? Na ugye. A szavak sorrendjét a prológusban sokszor felcseréled, néhol nem jól használod őket. Nem tudom, mi alapján döntöd el a szöveg elhelyezését, de a kép melletti illetve alatti rész borzasztóan nincs összhangban, ami zavaró. Ha a szereplő magában gondolkodik, nem kell gondolatjellel írni, valamint a cselekvést kifejező szavakat (kérdezte, gondolt, válaszolt, mondta, stb.) nyugodtan írhatod kisbetűvel. A jelen és múlt idő között ugrálsz, ami nem jó. Milyen szülők azok, akik nem mennek a lányuk után, ha az elfut tőlük, csak kiabálnak? És a helyében én nem mennék oda egy farkashoz. A prológus végén már a lépcső fut fel a fán. Bölcs döntés.  Ha a lány évek óta jár arra az ominózus helyre, miért most fedezi fel a térkép tartalmát, valamint a naplót? Ne ijedjen meg, hogy egy jövőlátó ír neki... ez aranyos. Mivel a jövőről is szó van, minden igeidő belekerül a történetbe. Remek, vagyis mégsem. És a történetet eddig tudtam követni. A fantasy nem az én műfajom. Amit még felfogtam, az az, hogy a szarvas rámutatott a házra. Érdekelne, hogy hogy csinálta. De hogy ne csak rosszat mondjak, megdícsérem a hibátlan (!) helyesírásodat.
Pontszám: 20/ 7 pont.

A designon kicsit dolgozni kell, de a történet nem lesz rossz, viszont a fogalmazásodra való tekintettel ajánlom, hogy keress egy bétát.

Összpontszám: 30/ 11 pont.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Köszi, hogy megírtad, a design még készülőben van, azaz nem végleges. Corrinne, a szereplő bátor karakter, így mert odamenni a farkasokhoz, és nem a szarvas mutatott a házra, hanem a szarvas faun! Ha megnézted volna a "lények" modult, ezt tudtad volna. Még egyszer köszönöm!
    xoxo: Corrinne W.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oda is benéztem, de mint mondtam a fantasy nem az én műfajom.:)

      Törlés