2014. augusztus 11., hétfő

Kritika #11 reloaded

Kedves olvasók! Nem az én matematika tudásom van egyes alatti szinten, tényleg ismét a tizenegyes számú kritikát veszem elő. Sok ellenséges kommentet kaptunk, és mivel nem szeretném, hogy a blogunknak rossz híre legyen, tisztáznám a dolgokat. Ez nem is kritika lesz, hanem inkább egyfajta véleménynyilvánítás.
Egyesével reagáltam a lányok kommentjeire, de ismét megteszem, mert ha onnan törlik is, itt mindenki láthatja. A kishölgy rámuszította a barátnőseregét, én pedig egyedül próbálok meg helyt állni velük szemben.

Kritika #11
Zsófia Csík - Para siempre amor

Az eredeti kritikád ide kattintva olvashatod.


Ez a szerző kommentje, mint látható. Erre két dolgot mondanék. Az első az, hogy idézőjellel (amit mellesleg nem így írunk,) idézni szoktunk. A kritikában a rossz szó egyszer fordul elő, akkor is nem rossz ötlet formában, ami bármily hihetetlen, dícséret. A második dolog az, hogy fanfiction-nél nem egetrengetően sok az a kétezer plusz oldalmegjelenítés, pláne ha sok reklámot kap.


Forrásokból értesültem, hogy hat percenként váltogatod a véleményedet, hogy szar a blog, vagy a saját oldaladon kérsz bocsánatot, de amúgy világi cimborák vagytok. Ezért különösebb jelentőséget nem tulajdonítok ennek a kommentnek, mert egy olyan valaki írta, aki nyilvánosan szereti, majd lehordja. Nem olvastam bele az írásodba, de javaslom, hogy a vessző előtt hagyj szóközt, ahogy pont után is, valamint ezt a virág jól illenek részt gondold át újra. A hogy szó előtt pedig mindig vesszőt használunk. Az utolsó mondatra reagálva pedig nem fogom befejezni, mert ez a dolgom.


Az elején gondolom arra gondoltál, hogy én próbáljak meg jobbat írni... Én nem mondtam, hogy tudok, de a blogjaimat könnyen megtalálhatod egy kicsi hozzáértéssel. Na de ki vagy te, hogy én itt magyarázkodjak? Arra, hogy az én képzelőerőmben van a hiba, bármelyik barátnőm rácáfolhat. A következő mondatban kibújik a szög a zsákból, miszerint Zsófi (a kommentje feljebb olvasható) a barátnőd és az írótársad. Hidd el, nem kell védeni emiatt. Én sem szoktam sem a barátnőimnek, sem az írótársamnak azt mondani, hogy jót írt, ha nem így gondolom. Ám ha neked ez a véleményed, legyen. A kétezer feletti látogató, mint már említettem fanfiction-öknél nem ritka, valamint nem garantál minőséget. Nekem egy több, mint négyezer oldalmegjelenítéssel bíró blogom van, mégsem mondom, hogy jó. Az, hogy csak nekem nem tetszik, nem igaz, de remélhetőleg ez bizonyítást is fog nyerni. Befogni meg nem fogom, mert ez a dolgom. A köszönésedre pedig nincs mit mondanom.


A végére pedig egy kis értelmes vélemény, de haladjunk sorjában. Ha nem mondtad volna, hogy barátnője vagy a szóban forgó blog írójának, elhittem volna, hogy pártatlan vagy, de ennek ellenére köszönöm a kifejtett véleményt. Arra, hogy próbáltam kedvesen leírni, annyit mondanék, hogy nézd meg a többi kritikámat. Az utána leírtakban pedig teljesen igazad van, a jó stílus nem korfüggő, azonban ki kell fejlődnie, szóval a hölgy vagy későn kezdte az írást, vagy tényleg fiatal. Azt, hogy pár évig hanyagolja az írást, úgy értem, hogy a publikálást. Vagy végülis nekem teljesen mindegy, hogy mihez kezd, a kritikával az én egyéni véleményemet kérte. Mint mondtam, nem utálom a fanfiction-öket, sőt, van amit az írója stílusa miatt olvasok, nem a benne szereplő sztárért. Az utolsó sor pedig nem udvariasságból van ott, hanem a tapasztalat beszélt belőlem, mert az olvasás tényleg segít.

Vélemény: Mivel ez egy kritikás blog, tegyünk bele valami ahhoz hasonlító dolgot. A designod sokkal jobb, a fejléc megy a háttérhez, de a modulok elrendezése látom maradt. A történtekbe pedig ne is haragudj, de ezek után nem olvasok bele, mert a már említett stílus kifejlődése nem három hetet vesz igénybe. Legközelebb pedig legyél annyira nagylány, hogy te mondod el, ha valami nem tetszik, és ne másokat kérj rá. Én is ezt tettem.

Ui.: Kommentben jöhet hideg-meleg. 


3 megjegyzés:

  1. Én is hozzászólnék a témához, mert a dolog most már az egész blogot érinti. Zsófia, amikor kritikát kértél tőlünk, vállaltad, hogy a visszajelzés nem feltétlenül lesz pozitív. A felháborodásod egyszerűen nem jogos. Nem tudom, hogy a barátnőid maguktól álltak-e melléd, vagy te kérted meg őket, de ha az utóbbi, akkor javaslom, hogy máskor ne hangsúlyozzák ennyire, hogy jóban vannak veled, mert emiatt a véleményük veszít a hiteléből.

    Tisztázzuk, nem szeretnék vitába keveredni veletek, legalább is ennél jobban nem, mert az már a blogunk jó hírnevét rontaná. Éppen ezért én ezt szeretném itt és most lezárni. Szerintem vagyunk annyira érettek, hogy ebből ne fújjuk fel a dolgot (gondolok itt a blogunkról írt sértő, esetleg alaptalan és dacból írt véleményekre, amik abból a célból születnek, hogy megbosszuld/megbosszuljátok a kritikát). Tegyünk pontot az ügy végére, amilyen gyorsan csak lehet.

    Ne haragudj, ha a véleményünkkel megbántottunk, nem állt szándékunkban, ezt láthattad az eredeti kritika elején.

    Üdv: Vilu

    VálaszTörlés
  2. Figyeljetek csajok, ne haragudjatok, hogy túl reagáltam a blogot, látom fő adminok vagytok, tisztellek is titeket. A blogotok eszméletlen jó, és most nem csak fényezek! Eddig is követtelek titeket, ezután is foglak. :) Borzasztó hetemben voltam, amikor a kommentet írtam, igaz 14 éves vagyok, csak országos versenyem volt egész héten, tudom ez magánügy de remélem, hogy enyhítetek a haragotokon. :) UI: Még egyszer elnézést kérem, remélem továbbra is lehetünk egymással kedves bloggerinák. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen :) Köszönjük, hogy elmagyaráztad a helyzetet! További jó blogolást kívánok az egész blog nevében!

      Vilu

      Törlés